بهترین دکتر اورولوژیست ونک تهران کیست؟

جهت دریافت نوبت از مطب دکتر فرشاد نامداری تماس بگیرید.

بهترین دکتر اورولوژیست ونک تهران کیست؟ شاید برای شناختن بهترین پزشک در تهران و ایران باید شاخصه های یک متخصص خوب را بدانیم.

عموم مردم یک متخصص اورولوژیست را متخصصی در زمینه بیماری های مردانه می دانند و بیشتر در مشکلات دستگاه تناسلی و ناباروری مردان، به آن ها مراجعه می کنند.

در حالی که یک متخصص اورولوژی در تمامی بیماری های دستگاه کلیه و مجاری ادرار و ناباروری و در مردان، زنان و حتی کودکان تخصص دارد.

بهترین دکتر اورولوژیست ونک، دکتر فرشاد نامداری اورولوژی را در مجموع تشخیص مشکلات و بیماری های سیستم ادراری که شامل کلیه، مثانه، حالب ها و مجرای ادرار و ناباروری می دانند.

تحصیلات یک پزشک متخصص اورولوژی بعد از دوران پزشکی عمومی، آموزش تخصصی بر روی دستگاه ادراری و سیستم تولید مثل مخصوصا در مردان است.

در ادامه ما در کنار دکتر نامداری یکی از بهترین متخصصین اورولوژی ایران برای شما از روش های تشخیص بهترین پزشک می گوییم تا بتوانید با آگاهی، انتخاب مناسبی داشته باشید.

متخصص اورولوژیست کیست؟

بهترین دکتر اورولوژیست ونک تهران کسی است که بهترین اورولوژیست از دید علمی و تجربه باشد اما اول باید بدانیم متخصص اورولوژی به چه پزشکی می گویند.

دکتر فرشاد نامداری می گویند اورولوژیست پزشکی است که در شاخه های دستگاه تناسلی، کلیه ها، مثانه، غدد فوق کلیوی، مجرای ادرار و اندام های تناسلی مردانه و باروری مردان تخصص دارد.

بهترین دکتر اورولوژیست ونک و هرکجای ایران علاوه بر تخصص های بالا، در زمینه درمان، جراحی و بیماری هایی که این اندام ها را تحت تاثیر قرار می دهند نیز متخصص است.

کلمه‌ی اورولوژی از دو بخش اورو + لوژی تشکیل می شود (اورو کلمه‌ ی لاتین urine به معنای ادرار و لوژی logy به معنای شناخت است).

بهترین دکتر اورولوژیست چه فوق تخصص‌ها و فلوشیپ‌هایی دارد؟

فرقی نمی کند بهترین دکتر اورولوژیست ونک تهران یا در هر کجای کشور باشد بلکه مهم این است که تحصیلات آکادمیک خود را تا کسب فلوشیپ یا فوق تخصص ادامه دهد.

یک متخصص اورولوژی پس از پایان دوره ی هفت ساله ی پزشک عمومی، حداقل 4 سال باید دوره ی تخصص اورولوژی را بگذراند تا اورولوژیست شود.

بعد ازاین 4 سال، متخصص می تواند دوره فوق تخصص که 1 تا 3 سال است را در شاخه های مختلف این رشته بگذراند و فلوشیپ بگیرد و فوق تخصص آن رشته باشد.

بهترین دکتر اورولوژیست چه فوق تخصص‌ها و فلوشیپ‌هایی دارد؟

فلوشیپ های اورولوژی از زبان یکی از بهترین دکتر اورولوژیست ونک

به گفته دکتر نامداری، فلوشیپ پیوند کلیه، در سال‌های اخیر فلوشیپ‌های مختلفی در حیطه اورولوژی تعریف شده که در ادامه مهم ترین آنها ذکر می شود:

  1. فلوشیپ پیوند کلیه
  2. فوق تخصص و فلوشیپ اورولوژی زنان
  3. فلوشیپ اورولوژی کودکان
  4. فوق تخصص و فلوشیپ سرطان‌های دستگاه تناسلی و ادراری
  5. فلوشیپ اندویورولوژی
  6. فوق تخصص و فلوشیپ اورولوژی ترمیمی
  7. فلوشیپ آندرولوژی

بهترین دکتر اورولوژیست با چه اندام هایی سروکار دارد؟

شاید جالب باشد بدانید که یک بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در تهران بیشتر از متخصصین دیگر با درمان مشکلات اندام های داخلی شما، در ارتباط است و حیطه درمانی کسترده ای را دارد.

بهترین دکتر اورولوژیست ونک یا هرجایی از ایران کسی است که آگاهی و دانش به روز و کافی را در مورد اندام های زیر و بیماری های مربط به هرکدام را کسب کند:

  • کلیه ها
  • حالب (مجراهای نازک که ادرار را به مثانه منتقل میکنند)
  • مجرای ادراری (لوله ای که ادرار را از مثانه شما خارج می کند)
  • غدد آدرنال
  • مجاری ادرار
  • پروستات
  • بیضه ها
  • اپی دیدیم (بخشی از مجرای حمل منی است که در پشت بیضه قرار دارد، اسپرم را ذخیره و آن را از بیضه ها خارج می کند)
  • VAS و کیسه های منی (سمینال وزیکلز)
  • آلت تناسلی
  • سیستم تولید مثل یک مرد شامل آلت تناسلی، بیضه ها، کیسه ی بیضه و پروستات

پزشک ارولوژیست ممکن است چه آزمایشاتی را از شما بخواهد؟

  1. آزمایشات تصویربرداری تشخیصی مانند سی تی اسکن، اسکن MRI یا سونوگرافی
  2. سیستوسکوپ (یک ابزاربلند و نازک با دوربین است که میتواند برای مشاهده ی داخل مجاری ادراری و گاهی اوقات برای نمونه-گیری از بافت برای آزمایش بکار رود)
  3. آزمایش ادرار برای تشخیص باکتری ها
  4. انجام آزمایش خون جهت بررسی میزان PSA آنتی ژن اختصاصی پروستات و دیگر مواردی که در تشخیص بیماری ها کمک می کند.
  5. بیوپسی برای شناسایی سرطان و سایراختلالات

بهترین دکتر اورولوژیست چه فوق تخصص‌ها و فلوشیپ‌هایی دارد؟

چه زمانی باید به دنبال بهترین دکتر اورولوژیست باشیم؟

دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، توصیه می کنند در صورت مشاهده علائم زیر حتما توسط یکی از بهترین دکتر اورولوژیست ونک تهران یا هرجای ایران، ویزیت شوید:

مشکلات ادراری وجود خون در ادرار، تکرر ادرار، احساس دفع ادرار فوری، کم فشاری ادرار، سوزش ادرار، کاهش جریان ادرار، قطع و وصل شدن ادرار در مردان، احتباس یا گیر کردن ادرار و….
علائم کلیوی تغییر در میزان ادرار، افزایش یا کاهش تکرر ادرار به ویژه هنگام شب، درد یا سختی هنگام دفع ادرار، ادرار خونی، درد کلیه، درد پهلو، ادرار کفی، تورم بدن، احساس بی حالی و خستگی، عفونت های مکرر ادراری و…
ناباروری تغییر در میل جنسی، مشکلات نعوظ، درد یا تورم بیضه، مشکل انزال، بیضه های کوچک یا سفت، باردار نشدن بعد از چند ماه، کاهش اسپرم یا اسپرم مرده و…
بیماری های دستگاه تناسلی مانند واریکوسل درد در لگن و نشیمنگاه، درد زیر شکم، درد بیضه، تورم بیضه، برآمدگی در یکی از بیضه‌ها، بزرگ شدن یا پیچ خوردن محسوس سیاهرگ‌ها در کیسه بیضه، آتروفی بیضه، درد در هنگام نزدیکی، ترشحات غیرمعمول، ادرار دردناک، خارش مقعد و….
اختلالات مرتبط با روابط جنسی مانند زگیل تناسلی مشاهده هرگونه زائده در اطراف آلت تناسلی یا مقعد، احساس سوزش و خارش در ناحیه تناسلی بصورت مداوم یا مکرر، وجود رطوبت و ترشح در محل زائده و…
بیماری های مردانه مانند پروستات احساس درد در آلت تناسلی مرد، کیسه بیضه، ناحیه بین کیسه بیضه و مقعد، داخل شکم و همچنین کمر، مشکلات ادراری مانند نیاز مداوم به دفع ادرار اما حجم ادراری کم، عدم کنترل ادرار، قطع ادرار، نرمال نبودن تست های پروستات، بزرگی پروستات در مردان و تکرر ادرار و …
علائم سرطان هایی مانند مثانه و کلیه و.. تکرر ادرار، فوریت ادرار، بی‌اختیاری ادرار و احساس درد هنگام دفع ادرار، تغییر رنگ و تیره شدن ادرار، درد پهلو، درد ناحیه زیر شکم و لگن و….

دکتر فرشاد نامداری یکی از بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی ونک تهران و تیم تخصصی ایشان آماده اند تا بهترین درمان ها را برای موارد بالا برای شما انجام دهند.

چطور بفهمیم یک پزشک، بهترین دکتر اورولوژیست ونک یا هرجایی از ایران است؟

ما در این بخش می خواهیم راهی را به شما نشان دهیم که توسط آن به راحتی به متخصص های حرفه ای در هر رشته و در هر شهر ایران برسید!

شما کافی است به سایت های معتبر پزشکان مراجعه کنید و نظرات بیماران را بخوانید و در بین نظرات با توجه به بیماری خود، بهترین دکتر اورولوژی را پیدا کنید.

در ادامه می خواهیم نظرات تعدادی از بیماران دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، را با هم بخوانیم:

نظرات در مورد دکتر نامداری یکی از بهترین دکتر اورولوژیست

سایت دکترتو

“دکتر نامداری بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران هستند.”

“توصیه میکنم! دکتر خانوادگی ما شدن برادرم و همسرم و دوست همسرم پیششون جراحی کردن همه راضی هستیم از همه نظر ایده ال برخوردشون خوبه عملشون موفق و بدون عارضه”

نظرات در مورد دکتر نامداری یکی از بهترین دکتر اورولوژیست

سایت دکتریاب برای پیدا کردن بهترین دکتر اورولوژیست ونک

“دکتر نامداری از نظر تشخیص و درمان فوق العاده می باشند. ”

“بسیار عالی، متعهد، صبور، و حاذق”

“دکتر نامداری بهترین جراح دنیا هست. من تومور بیضه داشتم از کانادا با دکتر نامداری مکاتبه کردم که خیلی سریع و دقیق تشخیص درست دادن و من انتخاب کردم که ایشون منو جراحی کنن.

اومدم ایران و پروسه درمانم یک هفته ای تموم شد و قبلش با مشاوره ایشون اسپرمام رو فریز کردم به حدی جراحی و درمان توسط دکتر نامداری عالی بود که تیم پزشکی من در کانادا هم تحسین کردن.

باورشون نمیشد چون پروسه درمان اگه قرار بود کانادا انجام بدم دو سال برآورد شده بود! این تعریف من تنها نیست تیم پزشکی من درکانادا هم دقت و جسارت و تشخیص و درمان درستشون رو تحسین کردن.”

“ایشون بهترین دکتر واریکوسل در تهران است و خیلی صبورهستن وبادقت به حرف هام گوش کردن وباحوصله جواب دادن”

سایت پذیرش 24

“به نظر من یکی از با سواد ترین، با اخلاق ترین و با حوصله ترین پزشک هایی هستند که توی کل زندگیم دیدم. با جراحی هنرمندانه شون لبخند رو بار دیگه به لبان خانواده ما نشوندند ”

” یکی از بهترین فوق تخصص های اورولوژی ایران هستن من برای درمان درمان ناباروری رفتم و خداروشکر خدا بهمون فرزند داد”

“استاد به تمام معنا بودن. برای جراحی پروستات پدرم مراجعه کردم که با جراحی استادانه عمر دوباره به پدرم دادن ”

سایت درمانکده

“آقاى دکتر نامدارى چهارمین دکتر من بودند من دو سال التهاب پروستات داشتم و به چهار دکتر مراجعه کردم و به مرور زمان بدتر هم شدم. ولى ایشان طى سه ماه بیمارى من رو برطرف کردند واقعا یک دکتر نابغه و تمام عیار هستند ”

“من مشکل سنگ کلیه داشتم، خدارو شکر با راهنمایی دکتر نامداری بدون جراحی دفع شد ”

“مشکل من کوتاهی الت بود که باروش های نوین به خوبی درمان کردند ”

“به همه بیماران‌گفتم که دکتر فرشاد نامداری بهترین دکتر در آسیا و خاور میانه هستن”

و هزاران مورد و نمونه دیگر که بهتر از هر مدرکی، حاذق بودن دکتر فرشاد نامداری و تیم تخصصی ایشان را نشان می دهد.

جراحی اورولوژی

جراحی های اورولوژی

یک متخصص اورولوژی برای درمان بیماری های مرتبط، عمل های جراحی زیادی را انجام می دهد. مهم ترین این جراحی ها شامل موارد زیر می باشند:

  1. جراحی سنگ کلیه با لیزر، نارسایی کلیه و پیوند کلیه
  2. عمل جراحی آندوسکوپیک سنگ کلیه از طریق مجرای ادرار
  3. جراحی واریکوسل به روش میکروسرجری
  4. عمل جراحی واریکوسل دوطرفه
  5. بازکردن مجدد لوله مردان
  6. پیچ خوردگی بیضه، پروتز بیضه و برداشتن بیضه
  7. جراحی فتق کشاله ران (مغبنی)
  8. عمل جراحی سرطان پروستات (رادیکال پروستاتکتومی)
  9. جراحی پروستات به روش آندوسکوپیک
  10. درمان قطعی بزرگی خوش خیم پروستات
  11. جراحی پروستات با لیزر در تهران
  12. افزایش سایز آلت تناسلی، کجی آلت تناسلی و پروتز آلت تناسلی مردانه
  13. جراحی سرطان های مثانه به روش اندوسکوپیک و باز
  14. کرایوتراپی زگیل تناسلی یا فریز (سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی)
  15. رفع انسداد مسیر اسپرم
  16. ترمیم آلت تناسلی و پیشابراه با جراحی (اپیسپادیاس)
  17. جراحی تومور سرطانی ویلمز
  18. عمل جراحی فتق و بیضه نزول نکرده در کودکان
  19. سنگ شکنی درون اندامی یا TUL

در بیشتر جراحی هایی که نام بردیم، از تکنولوژی پیشرفته استفاده می شود و یکی از نشانه های بهترین دکتر اورولوژیست ونک یا هرجای ایران، استفاده از کارآمدترین تکنیک های جهانی است.

خصوصیاتی که بهترین دکتر اورولوژیست ونک باید داشته باشد!

ما می خواهیم در ادامه و به کمک دکتر نامداری در مورد معیارهای مهم انتخاب بهترین فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان به یک جمعبندی کلی برسیم.

دکتر نامداری که خود یکی از بهترین دکتر اورولوژیست هستند و در این زمینه سابقه ای طولانی و طلایی دارند، از نشانه های مهم به موارد زیر اشاره می کنند:

  • مهارت کافی و علم به روز در زمینه درمان کلیه بیماری ها و مشکلات اورولوژی
  • استفاده از کارآمدترین تکنیک های جهانی در درمان
  • رفتار و برخورد پزشک با بیمار و جلب اعتماد او تا شاهد بهترین درمان باشیم.
  • تعهد پزشک به بیمار در طول درمان و حتی پس از آن

10 ویژگی برتر بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در تهران

دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص اورولوژی و ناباروری مردان بعنوان یکی از بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در تهران، ویژگی های زیر را برای یک پزشک لازم و ضروری می دانند:

برقراری ارتباط با بیمار

داشتن صبر و گوش شنوا برای شنیدن درد و رنج و مشکلات یک بیمار همان مهارت برقراری ارتباط با بیمار است.

به این صورت پزشک می تواند نگرانی های بیمار خود را درک کند و علت مشکلات و سردرگمی های بیمار را تشخیص دهد.

ایجاد حس امنیت در بیمار

بیمار می خواهد احساس کند که به بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در تهران یا شهرستان مراجعه کرده است.

درنتیجه تجربه و مهارت بهترین دکتر اورولوژیست ونک و هرجای کشور حس امنیت را به بیماران خود به بهترین نحو منتقل می کند.

کنجکاوی خصوصیت بهترین دکتر اورولوژیست ونک

گاهی وقت ها لازم است که پهترین دکتر اورولوژیست ونک و هرجای ایران به بررسی مواردی بپردازد که در حاشیه قرار دارند.

توجه به علائم ونشانه های نگران کننده وغیر عادی به طور دقیق و حتی بررسی موارد کم اهمیت  باعث جلوگیری از تشخیص سرسری وعجولانه می شود.

همکاری پزشکان با یکدیگر

اهمیت ارتباط بین پزشکان در درمان بیمار بسیار مهم است و پزشکانی که به درمان های گروهی عقیده دارند، اصولا موفق ترند.

مدافع حقوق بیمار

حقوق بیمار یعنی پزشک معالج هر زمانی که لازم شد او را به دیگر متخصصان معرفی کند و همچنین بیمار را برای بهره گیری از خدمات تخصصی ویژه حمایت کند.

منظم و وظیفه شناس بودن از خصوصیات بارز بهترین دکتر فوق تخصص اورولوژی در تهران یا شهرستان

یک پزشک بدون داشتن حضور ذهن وت وجه کردن به جزئیات به موفقیت دست پیدا نمی کند و این بی توجهی و بی نظمی اثر بدی بر روی ذهنیت بیمار می گذارد.

برای مثال یک پزشک باید اطمینان حاصل کند که همه آزمایشات لازم را برای پیدا کردن مشکل بیمار خود درخواست کرده است.

رازداری

یکی دیگر از ویژگی های پهترین دکتر اورولوژیست ونک و هرکجای ایران، رازداری است به نحوی که اطلاعات پرونده پزشکی بیمار جز با رضایت خودش،در اختیار هیچکس قرار نگیرد.

اخلاق پزشکی

یعنی یک پزشک در عملکرد خود نباید هیچگونه آسیب یا صدمه عمدی چه از طریق یک اقدام نادرست و یا غفلت از انجام کاری، به بیمار برساند.

پهترین دکتر اورولوژیست ونک و هرکجای ایران باید برای درمان بیمار خود حداکثر تلاش را بکند و این به معنی فراهم آوردن یک استاندارد قابل قبول ومناسب برای مزاقبت از بیمار است.

عدالت

همه ی ما درمانگرهایی را ترجیح می دهیم که بدون توجه به سطح وموقعیت اجتماعی اقتصادی بیماران با آنها به طور یکسان برخورد کند.

مهربان بودن

به احتمال بسیار زیاد اکثر ما از دوران بچگی خاطره ی بدی  از روبرو شدن با پزشک بد اخلاق  داریم و مهربان بودن پزشک یک خصیصه اخلاقی بسیار مهم است.

 

خصوصیاتی که بهترین دکتر اورولوژیست ونک باید داشته باشد!

دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان

ما با اطمینان می توانیم دکتر فرشاد نامداری را بعنوان بهترین دکتر اورولوژیست ونک تهران و یکی از بهترین اورولوژیست های کشور، معرفی کنیم.

برای این گفته خود دلایلی واضح به جز نظرات بیماران این پزشک متبحر را داریم که با خواندن آنها پی به صداقت ما خواهید برد. چرا دکتر نامداری؟

  1. دانشجوی ممتاز و نفر اول امتحانات پره بورد
  2. نفر دوم کشوری بورد تخصصی اورولوژی
  3. عضو هیئت علمی دانشگاه پزشکی
  4. از اعضا انجمن ارولوژی اروپا و ایران
  5. تالیف 36 مقاله علمی و ترجمه 8 جلد کتاب اورولوژی
  6. خدمات کامل و درمان های به روز دنیا در زمینه تمامی بیماری های مربوط به اورولوژی
  7. جراحی سرطان پروستات یا همون رادیکال پروستاتکتومی جراحی سختی است و با اینکه در کل دنیا ۱۰ درصد عارضه بی اختیاری ادرار دارد، دکتر نامداری تا به امروز این جراحی را بدون هیچ عارضه ای انجام دادند.
  8. کسی که تجربه و سابقه او نشان می دهد بهترین درمان سنگ کلیه، بهترین درمان پروستات، بهترین روش درمان واریکوسل، بهترین درمان زگیل تناسلی و… را می تواند برای بیمارانش انجام دهد.

سخن پایانی

پیدا کردن و شناختن بهترین دکتر اورولوژیست ونک تهران یا هر شهرستانی، اولین و مهم ترین گام برای رسیدن به بهترین درمان های مرتبط با این رشته است.

با وجود دنیای مجازی و تبلیغات زیاد که پایه و اساس خیلی از آنها منفعت است، ما سعی کردیم صادقانه از پزشکی بگوییم که با خواندن نظرات بیماران او، پی به مهارت و تبحر او خواهید برد.

علم پزشکی روز به روز در حال پیشرفت است و به قول دکتر فرشاد نامداری پزشکی می تواند موفق باشد که هر روز بیشتر از روز قبل تحقیق کند و بداند.

دکتر نامداری نه تنها در زمینه پزشکی بلکه در زمینه تحقیقات هم حرف های زیادی برای گفتن دارند. ما نمی گوییم بهترین دکتر اورولوژی دنیا اما ایشان قطعا یکی از بهترین دکترهای اورولوژی ایران هستند.

منبع:  healthline

جدیدترین‌ مطالب
پربحث‌ترین‌ مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، 300 متر پایین تر از ونک و بالاتر از پل همت، بن بست سید الشهدا (ع)، ساختمان رهام پلاک 8 واحد 1

02188776801 و 09107585358