بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران کیست؟

جهت دریافت نوبت از مطب دکتر فرشاد نامداری تماس بگیرید.

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران قطعاً یک اورولوژیست است که در زمینه بهترین درمان پروستات و در تمام بیماری های آن، سابقه ای درخشان دارد.

با ما همراه شوید تا با یکی از بهترین فوق تخصص های پروستات و ناباروری مردان در تهران آشنا شوید و اطلاعات کاملی در مورد درمان های پروستات، پیدا کنید.

اگر تاکنون با افرادی که به دلیل بیماری های پروستات، عمل جراحی پروستات را انجام داده اند، صحبت کردید، می دانید که انتخاب اشتباه پزشک چقدر می تواند آسیب زا باشد!

از نظر دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص اورولوژی و بیماری های پروستات، بهترین روش های درمانی و تجهیزات پزشکی هم نمی توانند جای تبحر پزشک را بگیرند.

یادتان باشد که سلامتی شما آنقدر ارزش دارد که برای درمان بیماری خود، بهترین پزشک را انتخاب کنید و ما به شما راه های شناخت بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران را خواهیم گفت.

عوارض ناشی از عمل جراحی پروستات چه با عمل جراحی باز، چه با استفاده از لیزر و چه با کارگیری روبات، ممکن است بسیار زیاد و جبران ناپذیر باشند.

برای یافتن یک پزشک فوق تخصص پروستات، چه کنیم؟

مهم ترین نکته در انتخاب بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران

نکته بسیار مهم که در عمل های جراحی برای جلوگیری از بروز آسیب ها و عوارض بعد از عمل باید به آن توجه کرد، میزان مهارت و تجربه پزشک فوق تخصص پروستات است.

به قول دکتر نامداری به دلیل اثر بالای دقت و تخصص پزشک در نتیجه عمل، تصمیم گیری درست در انتخاب بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران، شما را از یک عمر پشیمانی دور خواهد کرد.

متاسفانه امروزه شاهد ورود پزشکان با تخصص غیر مرتبط در حیطه جراحی پروستات هستیم که این هشداری است برای بالا رفتن درصد عوارض پس از جراحی.

درنتیجه می توان گفت انتخابی خوب و آگاهانه برای درمانگر متخصص، می تواند علاوه بر یک درمان موفق و با درصد پایین عوارض، از عود دوباره بیماری هم جلوگیری کند.

با ما و دکتر فرشاد نامداری بعنوان یکی از بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران، همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در مورد روش های درمانی پروستات، بدست بیاورید.

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان، ۵ هدف را محقق می کند!

فوق تخصص پروستات، با توجه به نوع بیماری شما و عوارضی که ایجاد شده، چند مورد از هدف های زیر را در عمل جراحی مدنظر قرار می دهد:

  1. انتخاب درمان قطعی بزرگی خوش خیم پروستات یا درمان های دیگر پروستات با توجه به بیماری شما
  2. رفع شدن مشکلات ادرار و حفظ کنترل ادرار
  3. به دست آوردن توانایی نعوظ
  4. به حداقل رساندن عوارض جانبی بیماری پروستات
  5. کاهش دردی که پیش از عمل جراحی پروستات، در حین آن و پس از آن وجود دارد.

برای یافتن یک پزشک فوق تخصص پروستات، چه کنیم؟

در شرایط بیماری و درد شاید نتوان بهترین تصمیمات را گرفت پس بهتر است از قبل بدانید باید به دنبال چه مواردی باشید تا بتوانید بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان را انتخاب کنید.

مهارت و دانش بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران و شهرستان

زمانی که صحبت از جراحی برای درمان پروستات است، تجربه و مهارت ارولوژیست فوق تخصص پروستات به عنوان مهمترین عامل در چگونگی انجام عمل است.

مطالعه ای بر روی افرادی که تجربه عمل جراحی پروستات را به دو صورت و توسط بهترین متخصصین داشتند انجام و نتایج زیر حاصل شد:

از این نتایج می توانیم به این موضوع مهم برسیم که در جراحی های موفق، نوع عمل جراحی، مهم نیست و این مهارت و تجربه پزشک فوق تخصص پروستات است که حرف نهایی را می زند.

توصیه دکتر نامداری این است که تمرکز خود را بر روی یافتن پزشکی بگذارید که دارای تجربه های موفقیت آمیز در زمینه انجام پروستاتکتومی های متعدد است.

مهم ترین نکته در انتخاب بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران

شیوه جراحی

رادیکال پروستاتکتومی که درمان طلایی سرطان پروستات است یک عمل جراحی بسیار دشوار است و نتایج این عمل و میزان موفقیت آن، به شدت به مهارت پزشک وابسته است.

عمل رادیکال پروستات را هر فوق تخصصی انجام نمی دهد و یکی از عوارض آن در کل دنیا ۱۰ درصد عارضه بی اختیاری ادرار است!

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان تبحر انجام این عمل را در انجام تعداد زیادی از عمل های جراحی به دست می آورد.

در حقیقت، هرچه تعداد عمل های پروستات توسط پزشک فوق تخصص بیشتر باشد، می توانید بهتر به او اعتماد کنید و نسبت به نتیجه عمل خوش بین باشید.

دکتر فرشاد نامداری و تیم تخصصی او با تجربه بیش از 15 سال و انجام بالای یکهزار جراحی رادیکال پروستاتکتومی موفق، می توانند مشاور شما برای بهترین انتخاب باشند.

شما می توانید با یک انتخاب جزئی از فرایند یادگیری و کسب تجربه یک جراح باشید یا تجربه موفق دیگری در کارنامه یک فوق تخصص متبحر پروستات!

برای انتخاب بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان بیمارستان هم مهم است!

کادر درمانی و کلینیک یا بیمارستان هم نقش مهمی در انتخاب بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان و موفقیت انواع جراحی پروستات (prostate) را دارند.

در یک مرکز درمانی معتبر پرستاران می دانند پس از عمل جراحی پروستات با لیزر در تهران یا شهرستان و عمل رادیکال پروستاتکتومی، چگونه از بیمار مراقبت کنند.

می توانید از متخصصان بپرسید

برای جراحی پروستات، بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران و شهرستان یک فوق تخصص اورولوژی است اما متخصصین دیگر می توانند در انتخاب پزشک به شما کمک کنند.

بطور مثال یک متخصص انکولوژی پرتو، انکولوژی پزشکی و پاتولوژی در مورد جراحی سرطان پروستات می توانند اطلاعات خوبی از پزشکان متبحر در اختیار شما قرار دهند.

نتایج عمل های قبلی بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان را ببینید

نتایج عمل های قبلی بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان را ببینید

قبلی بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان کسی است که نتایج جراحی خود را پیگیری کند. این مهم است که آیا پزشک از حال بیماران قبلی خود اطلاعی دارد یا خیر.

پزشک متعهد، وضعیت بیماران قبلی خود را پیگیری می کند تا در موارد زیر اطمینان پیدا کند:

  1. عدم وجود تومور مارکر سرطان پروستات
  2. بهبود بزرگی پروستات در مردان و تکرر ادرار
  3. رفع هر گونه بی اختیاری ادرار
  4. شرایط نعوظ بیمار پس از جراحی
  5. بهبود قطع و وصل شدن ادرار در مردان

از نظر دکتر نامداری این پیگیری و احساس وظیفه، مورد مهم دیگری است که می تواند خبره و متبحر بودن یک پزشک فوق تخصص پروستات را به شما نشان دهد.

اگر می توانید، با بیماران قبلی صحبت کنید!

بهترین راهنمای شما بیمارانی هستند که تجربه درمان بیماری شما را با پزشک مدنظرتان داشتند. خیلی از مواقع هم بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان توسط آشنایان یا دوستان معرفی می شوند.

درنتیجه افرادی که یک عمل موفق را دارند، می توانند نکات خوبی را در مورد انتخاب درمان و بهترین فوق تخصص پروستات، در اختیار شما قرار دهند.

تعداد عمل های فوق تخصص اورولوژی

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان چند عمل پروستاتکتومی رادیکال (radical prostatectomy) موفق انجام داده است؟

اگر پزشک مورد نظر شما همچون دکتر فرشاد نامداری، صدها جراحی پروستاتکتومی انجام داده است، می توانید با ضریب اطمینان خوبی، خود را به دستان متبحر او بسپارید.

از سایت پزشک و سایت های معرفی پزشک دیدن کنید

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران را می توانید با دیدن سایت پزشک، خوندن نحوه عمل های جراحی او و کامنت بیماران در سایت های معرفی پزشک، بشناسید.

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان به سوال های شما پاسخ می دهد!

برای پرسش سوال، خجالتی نباشید شما می توانید سوالات خود را در مورد مشکلاتتان از فوق تخصص اورولوژی بپرسید و به دنبال بهترین درمان پروستات خود باشید.

می توانید نظرات پزشکان دیگر را نیز درباره مشکل خود جویا شوید و نگذارید خجالت از حرف زدن در مورد بیماری یا معاینات، شما را از درمانی مناسب دور کند.

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان پزشکی است که با حوصله و توضیحات کامل به پرسش های شما پاسخ دهد و اضطراب و استرس شما برای عمل جراحی را کاهش دهد.

بیماری های پروستات چیست؟

در مورد بیماری های پروستات دکتر نامداری فوق تخصص جراحی پروستات و ناباروری مردان این 4 مورد را از درگیریهای مهم پروستات می دانند:

  • پروستاتیت حاد باکتریایی
  • هایپرپلازی خوش خیم پروستات (بزرگی خوش خیم پروستات (BPH))
  • سرطان پروستات
  • التهاب پروستات یا پروستاتیت

پروستات چه زمانی نیاز به عمل جراحی دارد؟

پروستات چه زمانی نیاز به عمل جراحی دارد؟

چه زمانی باید به دنبال بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان باشیم؟ دکتر فرشاد نامداری موارد زیر را لازم به انجام جراحی پروستات می دانند:

  1. احتباس ادراری مقاوم یعنی پس از یکبار سوند گذاشتن به دلیل احتباس ادراری و شروع دارو، باز بیمار پس از برداشتن سوند نتواند ادرار کند.
  2. ادرار خونی یا خونریزی ادراری
  3. تکرار عفونت‌های ادراری که علت آنها بیماری های پروستات باشد.
  4. سنگ مثانه به دلیل بزرگی خوش خیم پروستات
  5. ایجاد دیورتیکول (حفره‌های بزرگ درون دیواره مثانه)
  6. ایجاد نارسایی کلیه به علت فشار پروستات بر مثانه و یا حالب‌ها.
  7. علائم شدید و آزار دهنده مقاوم به درمان دارویی بطوریکه زندگی بیمار مختل شود.
  8. قطع و وصل شدن ادرار در مردان بصورت آزاردهنده و شدید
  9. بزرگی پروستات در مردان و تکرر ادرار بطوری که دیگر کنترل ادرار راحت نباشد و به دارو جواب ندهد.

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان چه درمان هایی را پیشنهاد می دهد؟

درمان های قطعی پروستات را زیر نظر دکتر فرشاد نامداری جراح و فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان، بررسی می کنیم. به طور خلاصه می توان گفت:

  • اگر بیمار مبتلا به علائم ادراری اولیه باشد، می توان آن را با دارو کنترل کرد مگر اینکه عوارض بیشتر شوند.
  • بهترین درمان بزرگی خوش خیم پروستات، جراحی باز پروستات یا همان جراحی پروستاتکتومی است که برای پروستات بالای ۵۰ گرم انجام می شود.
  • جراحی اندوسکوپیک یا همون TURP که عامه مردم به آن درمان پروستات با لیزر می گویند، برای پروستات زیر ۵۰ گرم کاربرد دارد.
  • بهترین درمان سرطان پروستات، جراحی رادیکال پروستاتکتومی است.

جراحی پروستات با لیزر در تهران و شهرستان ها توسط بهترین بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران با کم ترین عوارض انجام می شود اما آیا این جراحی بهترین روش درمانی پروستات است؟

پروستاتکتومی باز برای پروستات بالای ۵۰ گرم

پروستاتکتومی باز برای پروستات بالای ۵۰ گرم

این جراحی، هم مانند جراحی پروستات با لیزر یا همان جراحی اندوسکوپیک، یکی از بهترین روش های درمانی پروستات است که برای پروستات های بالای 50 تا 80 گرم کاربرد دارد.

در این روش بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان با تجربه و دقت بالا می تواند بهترین جراحی را با بهترین نتیجه و بدون عوارض برای شما انجام دهد.

یک اسکوپ انعطاف‌پذیر (سیستوسکوپ) از طریق آلت تناسلی برای دیدن درون مجرای ادرار، مثانه و ناحیه‌ی پروستات به داخل هدایت می‌شود. و جراح بخشی از پروستات مشکل زا را خارج می کند.

دکتر فرشاد نامداری با تجربه جراحی موفق بیش از یک هزار مورد پروستات، این روش جراحی را با تیم تخصصی خود بدون عارضه انجام می دهند و می توانند مشاور مناسبی باشند.

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان با جراحی رادیکال پروستاتکتومی

در این روش روش اورولوژیست کل پروستات و بخشی از بافت اطراف آن از جمله غدد لنفاوی را برمی دارد و هنوز به تحقیقات بیشتری لازم دارد تا در رده ی جراحی های استاندارد پروستات قرار بگیرد.

روش رادیکال پروستاتکتومی لاپاروسکوپیک به دو صورت انجام می شود:

  1. پروستاتکتومی لاپاروسکوپی

برش های بسیار کوچکی جهت عبور وسایل جراحی ایجاد می شوند و توسط دوربینی کوچک داخل بدن مشاهده و پروستات خارج می شود.

  1. پروستاتکتومی لاپاروسکوپی با کمک ربات

جراح بدون مداخله دست و با کمک یک بازوی رباتیک، دوربین و مانیتور متصل به دوربین، عمل را انجام می دهد. بازوی رباتیک، دقت جراحی را بیشتر می کند.

جراحی پروستات با لیزر یا همان TURP

جراحی پروستات به روش آندوسکوپیک یا همان جراحی پروستات با لیزر توسط بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان با کمترین عارضه انجام می شود.

درمان قطعی بزرگی خوش خیم پروستات یا هر ادعای دیگری در این زمینه، نیاز به انتخاب یک پزشک متبحر با داشتن تجربه ای طولانی و موفق در درمان پروستات دارد.

در جراحی آندوسکوپی پروستات یا تراشیدن پروستات از راه میزراه (TURP) با برداشتن بخشی از غده پروستات، پروستات کوچک تر و ادرار کردن راحت‌ تر می شود.

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان یک اورولوژیست است!

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان  یک اورولوژیست است!

از نظر تعریفی اورولوژی جراحی کلیه و مجاری ادراری را شامل می شود یعنی تمامی موارد زیر:

  • غده فوق کلیه، کلیه ها
  • فضای رتروپریتوئن (در فضای شکم ،فضای پشت صفاق)
  • حالب ها
  • مثانه، مجاری ادراری
  • پروستات
  • سمینال وزیکل ها
  • بیضه ها در آقایان و آلت تناسلی

از نظر دکتر نامداری فوق تخصص اورولوژی، جراحی هایی که در رشته اورولوژی انجام می شود ذاتا فوق تخصصی است و اشتباه است اگر یک جراح عمومی به این جراحی ها ورود کند.

نکته: جراحی مجاری ادراری و کلیه ها در خانم ها هم در حیطه تخصص اورولوژی است.

یک فوق تخصص ارولوژی چه بیماری هایی را درمان می کند؟

از نظر دکتر نامداری بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران از نظر بیماران و همکاران ایشان، هرگاه موارد زیر را مشاهده کردید، توسط یک اورولوژیست معاینه شوید:

  1. هر نوع درد و ناراحتی در سیستم ادراری-تناسلی
  2. ناتوانی های جنسی و ناباروری مردان
  3. اختلالات نعوظ و زودانزالی در آقایان
  4. مشکلات حین نزدیکی و ارگاسم در خانم ها
  5. سنگ کلیه، هر نوع انسداد و ناهنجاری مادرزادی سیستم ادراری-تناسلی، تنگی های حالب، تنگی مجرای ادرار، تنگی های لگنچه، کلیه نعل اسبی
  6. ،واریکوسل
  7. هرنی یا فتق اینگوینال در کودکان و بزرگسالان
  8. زگیل تناسلی آقایان و خانم ها
  9. عدم نزول بیضه، مشکلات تناسلی و جنسی در کودکان
  10. سرطان ها و تومورهای سیستم ادراری، پروستات و سرطان کلیه و مثانه
  11. سرطان های بیضه و آب آوردن بیضه
  12. عفونت های مقاربتی نظیر سوزاک، سفلیس، کلامیدیا و مهمتر از این ها زگیل تناسلی

سخن پایانی

بهترین دکتر جراحی پروستات در تهران یا شهرستان با ساختار و آناتومی بدن به خوبی آشناست و در نتیجه این جراحی ها اگر توسط متخصص انجام شود عوارض بسیار کمتری دارد.

پروستات می تواند اثر مستقیمی بر باروری و ناباروری مردان بگذارد و همین موضوع بیماری ها و درمان های مخصوص به آن را حساس تر و عوارض را جدی تر می کند.

دکتر فرشاد نامداری و تیم تخصصی او با انجام بیش از یک هزار جراحی پروستات، مهارت و تجربه و تبحر کافی در این زمینه را دارند و برای اعتماد کردن، یک گزینه عالی هستند.

منبع: cancer.org

جدیدترین‌ مطالب
پربحث‌ترین‌ مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، 300 متر پایین تر از ونک و بالاتر از پل همت، بن بست سید الشهدا (ع)، ساختمان رهام پلاک 8 واحد 1

02188776801 و 09107585358