بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران

جهت دریافت نوبت از مطب دکتر فرشاد نامداری تماس بگیرید.

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلـی مردان در تهران کیست؟ چگونه می توان بهترین فوق تخصص زگیل تناسلی تهران را پیدا کرد؟ برای پاسخ به این پرسش ها با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

برای شناختن بهترین متخصص زگیل تناسلی یا هر تخصصی، باید آگاهی های لازم از آن رشته را کسب کنید پس به سراغ دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، می رویم.

به نظر دکتر نامداری، بهترین متخصص زگیل تناسلی ارولوژی تهران، کسی است که بتواند بهترین درمان زگیل تناسلی مردان و زنان را در اختیار بیمار خود قرار دهد.

در ادامه در کنار شما و دکتر نامداری، ویژگی های یک پزشک متخصص زگیل تناسلی، بهترین درمان زگیل تناسلی و خود بیماری را بررسی خواهیم کرد.

زگیل تناسلی از نظر بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران

زگیل تناسلی چیست؟ داشتن آگاهی همیشه اولین گام مثبت برای رسیدن به بهترین راه درمان زگیل تناسلی و هر بیماری دیگر است. زگیل تناسلی یک بیماری عفونی و مقاربتی شایع است.

مطالعات و آمار نشان می دهد که این بیماری جزء شایع ترین بیماری های آمیزشی است و افراد زیادی می خواهند بدانند زگیل تناسلی از چه راهی منتقل می شود؟ عامل اصلی زگیل تناسلی ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) است که بیش از 100 نوع مختلف دارد و از طریق رابطه جنسی و تماس پوست با پوست نواحی مخاطی منتقل می ‌شود.

این ویروس ممکن است تا سال ها پس از انتقال، علائمی از خود نشان ندهد اما در صورت تشخیص و شروع عوارض باید به سرعت درمان شود زیرا می تواند زمینه ساز بیماری های زیر باشد:

  • سرطان دهانه رحم
  • ابتلا به سرطان مقعد
  • سرطان واژن
  • ابتلا به سرطان آلت تناسلی

بهترین دکتر زگیل تناسلی

برای زگیل تناسلی به چه دکتری مراجعه کنم؟

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان زنان چه تخصصی دارد؟ دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، در این رابطه می گوید که بهترین انتخاب یک اورولوژیست باتجربه است. از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم یا جوش؟ برای داشتن سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی، نیاز به تشخیص درست و به موقع است که تجربه و تبحر پزشک در این مرحله می تواند سرعت درمان را بیشتر کند.

البته در این بیماری هم مانند سایر بیماری ها بجز متخصص اصلی، رشته های دیگر هم ممکن است در حوزه درمان وارد شوند که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

متخصص پوست و درمان زگیل تناسلی

عده ای بر این باورند که بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان و زنان، مراجعه به متخصص پوست است که اصولا برای درمان از لیزر استفاده می کنند.

دکتر فرشاد نامداری اورولوژیست فوق تخصص در این رابطه می گویند که در حیطه علمی، یک متخصص پوست به عنوان دکتر زگیل تناسلی شناخته نمی شود و تنها برای درمان زائده های خارجی که حساسیت کمتری دارند، گزینه مناسبی است.

اگر می خواهید برای درمان قطعی زگیل تناسلی به یک متخصص پوست مراجعه کنید، باید حداقل این اطمینان را پیدا کنید که پزشک از تجربه و مطالعات بالینی کافی در این زمینه برخوردار باشد.

درمان زگیل تناسلی با متخصص زنان

متخصص زنان در درمان زگیل تناسلی زنان

از نظر دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، یک متخصص زنان و زایمان می تواند در امر پیشگیری و تشخیص بسیار کمک کند.

امکان ابتلا به سرطان های دستگاه تناسلی و بخصوص سرطان دهانه رحم، در زنان مبتلا به زگیل تناسلی، زیاد است مخصوصا در خانم هایی که واکسن گارداسیل را قبل از اولین رابطه جنسی خود استفاده نکردند.

بنابراین توصیه می شود همه خانم هایی که رابطه جنسی دارند زیر نظر یک متخصص زنان، معاینات و آزمایش های دوره ای (تست پاپ اسمیر و PCR) را انجام دهند.

تشخیص به موقع و کنترل زگیل تناسلی بسیار مهم است که در این مورد دکتر فرشاد نامداری، انجام معاینات دوره ای توسط متخصص زنان را توصیه می کنند.

همچنین برای برداشتن زائده های داخل واژن هم متخصص زنان در صورت داشتن تجهیزات و تجربه کافی یکی از گزینه های مناسب است.

متخصص زنان در مورد زگیل تناسلی زنان شاید یک گزینه خوب باشد اما بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران و شهرستان ها بطور قطع نمی تواند یک متخصص زنان باشد!

متخصص جراحی

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران یا شهرستان می تواند یک جراح عمومی باشد؟ برای پاسخ این سوال از دکتر فرشاد نامداری کمک می گیریم.

از نظر ایشان با توجه به روش هایی که برای درمان زگیل تناسلی کاربرد دارد، یک جراح عمومی هم می تواند گزینه مناسبی باشد اما اگر از عوارض این عما چشم پوشی کنیم!

جراحی زگیل تناسلی ارتباط مستقیمی با ناباروری مردان و دستگاه تناسلی و ادراری او دارد و کوچکترین خطا در درمان می تواند عوارضی همیشگی ایجاد کند.

امکانات و تجهیزات کامل فقط بخشی از درمان است و در اصل بهترین دکتر زگیل تناسلی کسی است که اطلاعات کامل پزشکی و تجربه لازم را دارا باشد.

زگیل تناسلی مردانه

اورولوژیست؛ بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان

بیمارانی که می خواهند به سریع ترین درمان زگیل تناسلی برسند، باید بدانند یک متخصص اورولوژی می تواند همیشه بهترین روش های درمان زگیل تناسلی را پیشنهاد دهد.

از آنجایی که اورولوژیست در انجام عمل جراحی در قسمت های تناسلی تبحر دارد، بهتر است بیمارانی که دارای مشکلات تناسلی هستند و یا زایده های درشتی دارند، حتما به متخصص اورولوژی مراجعه کنند.

دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، و تیم تخصصی ایشان برای انواع زگیل با تعداد و اندازه های گوناگون و در هر نقطه ای از ناحیه تناسلی، درمان قطعی دارند.

متخصص اورولوژی کیست؟

چرا یک متخصص اورولوژی، بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران و شهرستان است؟ دکتر نامداری ابتدا در مورد تخصص خود، توضیحات کافی را می دهند.

پزشک متخصص اورولوژی می‌تواند در شاخه اورولوژی تحصیلات خود را تکمیل کند و به رتبه فوق تخصص اورولوژی برسد که دررابطه ‌با سیستم ادراری، تناسلی، ناباروری و …. تخصص و دانش کافی دارد و شامل شاخه های زیر است:

  1. اورولوژی زنان
  2. ناباروری مردان
  3. نورو اورولوژی
  4. اورولوژی اطفال
  5. آنکولوژی اورولوژی
  6. اندویورولوژی و لاپاروسکوپی
  7. پیوند کلیه

اورولوژیست در مورد انواع بیماری‌ها و مشکلات مربوط به دستگاه ادراری، تناسلی، مشکلات ناباروری و سرطان و… اطلاعات کافی دارد و در تشخیص و درمان آنها به شما کمک می‌کند.

ناباروری مردان

آیا یک اورولوژیست فقط بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان است؟

خیر! به عقیده دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، یک اورولوژیست در زمینه های زیر می تواند بهترین درمان را انجام دهد:

کلیه سنگ کلیه، کلیه پلی کیستیک، عفونت کلیه، نارسایی کلیه، پیوند کلیه و….
ناباروری ناباروری در مردان، جراحی واریکوسل به روش میکروسرجری، بی نطفگی، افزایش تعداد اسپرم، بازکردن مجدد لوله مردان و….
بیضه آب آوردن بیضه، پیچ خوردگی بیضه، پروتز بیضه، ورم بیضه، جراحی فتق کشاله ران (مغبنی)، جراحی فتق اطفال، جراحی برداشتن بیضه و….
پروستات بزرگی خوش خیم پروستات، ورم و التهاب پروستات، بزرگی پروستات در مردان و تکرر ادرار، جراحی سرطان پروستات (رادیکال پروستاتکتومی)، جراحی پروستات به روش آندوسکوپیک (turp) و…
آلت تناسلی افزایش سایز آلت تناسلی، کجی آلت تناسلی
بیماری های مقاربتی کرایو یا فریز زگیل تناسلی بادرصد بالای بهبود بیماری، تبخال تناسلی، سوزاک
مثانه جراحی سرطان های مثانه به روش اندوسکوپیک و باز، سندروم مثانه دردناک، جراحی مثانه، برگشت ادرار، بی اختیاری ادرار، تکرر ادرار، مشکلات مجاری ادرار، سنگ مثانه و…
اختلالات جنسی اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی، انسداد مسیر اسپرم، خون در منی و….
کودکان ترمیم آلت تناسلی و پیشابراه با جراحی (اپیسپادیاس)، تومور سرطانی ویلمز، بی اختیاری ادرار، شب ادراری، نارسایی کلیه در کودکان، بیضه نزول کرده، فتق در کودکان، کجی مادرزادی آلت و….

تیم تخصصی دکتر فرشاد نامداری در زمینه تمامی بیماری های بالا می توانند بهترین درمان را برای شما انجام دهند.

بهترین درمان زگیل تناسلی چیست؟

برای پاسخ به این پرسش از دکتر نامداری خواستیم تا بهترین درمان زگیل تناسلی را برای ما شرح دهند. به عقیده ایشان درمان هر فرد ممکن است با توجه به نوع بیماری و شرایط سلامت او متفاوت باشد.

کرایوتراپی زگیل تناسلی بهترین روش درمان قطعی زگیل تناسلی در مردان و زنان است که دکتر نامداری این درمان را در یک روز و بدون عارضه انجام می دهند اما در کل روش های درمانی زیر کاربرد دارند:

بهترین درمان زگیل تناسلی کرایو

بهترین درمان زگیل تناسلی کرایوتراپی یا فریز

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان احتمالا روش کرایو را پیشنهاد می دهد که این روش را می توانید با تیم تخصصی دکتر فرشاد نامداری، امتحان کنید تا به بهترین نتایج برسید.

کرایوتراپی یا فریز گزینه مطمئنی برای یک درمان سریع و قطعی برای زگیل تناسلی است که حتما باید زیر نظر متخصص انجام شود تا کمترین عارضه را داشته باشد.

در سرما درمانی (کرایوتراپی) اورولوژیست با نیتروژن مایع و یک اپلیکاتور با نوک پنبه‌ای یا دستگاه خاصی به نام کرایوپروب، زگیل تناسلی را فریز می کند. برای آشنایی بیشتر با این روش می توانید فیلم درمان زگیل تناسلی در مردان را تماشا کنید.

نتایج یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که این روش در درمان زگیل‌های معمولی و تناسلی تا بالای 88 درصد موفقیت دارد و به طور متوسط 1.18 جلسه نیاز است.

نکته: روش کرایوتراپی در دوران بارداری بی خطر است و می توان برای مادران باردار مبتلا نیز آن را انجام داد.

مراحل انجام بهترین درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی یا فریز

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران یا شهرستان کرایوتراپی را به عنوان اولین و سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی پیشنهاد می ‌دهند.

  1. ابتدا کل ناحیه تحت معاینه دقیق قرار می‌گیرد و تعداد زگیل‌ها و اندازه‌ آن‌ ها مورد بررسی دقیق قرار می‌ گیرد.
  2. کرایوتراپی روشی بدون درد و کم تهاجم است اما ممکن است با توجه به شرایط بیمار از بی حسی موضعی استفاده شود.
  3. با توجه به اندازه‌ زگیل مقداری نیتروژن مایع توسط سواب پنبه‌ای یا اسپری نیتروژن روی محل زگیل و اطراف آن اعمال می‌شود.
  4. نیتروژن مایع 10 ثانیه روی پوست قرار می گیرد و زگیل منجمد می شود. در این مرحله احساس سوزشی خفیف طبیعی است.
  5. مدتی پس از پایان درمان، پوست قرمز می‌ شود و به احتمال زیاد تاول می‌زند.
  6. یک زخم کوچک روی پوست ایجاد می‌ شود که در طی مدت یک تا سه هفته از بین خواهد رفت.
  7. با بهبود زخم، زگیل تناسلی هم از بین می رود.

مزایای بهترین درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی یا فریز

سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی کرایوتراپی زگیل تناسلی است که اصولا بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان یا زنان آن را تجویز می کند.

انجام کرایوتراپی زگیل تناسلی نسبت به سایر روش‌ها درمانی دارای مزیت‌های فراوانی است که در ادامه دکتر نامداری برخی از آنها را بیان می کنند:

  1. این درمان معمولا در یک جلسه قابل انجام است و زمان بسیار کوتاهی دارد.
  2. بهترین درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی یا فریز نیازی به تکرار جلسه ندارد، مگر در موارد بسیار نادر.
  3. این روش تقریبا بدون درد است.
  4. درمان به‌ صورت سرپایی است و نیازی به بستری ندارد.
  5. از لحاظ زیبایی، هیچ جایی از اسکار در سطح بدن نمی ‌ماند.
  6. زگیل به به سایر نواحی منتقل نمی‌ شود.

آیا بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان پودوفیلین را انتخاب می کند؟!

خیر! این روش معمولا برای درمان زگیل تناسلی خفیف به کار می رود و تحریکات شیمیایی محل مورد نظر بعلت استفاده طولانی مدت، انتخاب آن را محدود می کند.

به گفته دکتر نامداری این روش درمانی دارویی را در موارد زیر نمی توان انجام داد:

  1. در صورت بروز واکنش‌های آلرژیک
  2. برای مادران باردار و شیرده
  3. سم های موجود در پودوفیلوم می‌تواند سلامتی مادر و نوزاد را در معرض خطر قرار دهد.
  4. بیماران دیابتی، بیمارانی که از استروئیدها استفاده می‌کنند یا گردش خون ضعیفی دارند
  5. نباید روی زگیل‌های خونریزی‌دهنده و خال‌ها یا زگیل‌های غیر معمول با رشد مو از پودوفیلین استفاده کرد.

پودوفیلین قرص زگیل تناسلی

نکات مهمی که در مصرف پودوفیلین باید بدانید

دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص اورولوژی با تجربه بالا در درمان زگیل تناسلی این دارو را بسیار پرعارضه می دانند و نکات زیر را گوشزد می نمایند:

  • پودوفیلین می تواند سبب نقص های مادرزادی شود درنتیجه در بارداری منع مصرف دارد.
  • در صورت شیر دهی، ابتلا به دیابت، مشکلات گردش خون، سندرم رینود یا استفاده از دارو های استروئیدی باید با اطلاع و صلاحدید پزشک مصرف شود.
  • این دارو نباید در مقادیر بیشتر یا مدت طولانی تر از تجویز پزشک، مصرف شود.
  • پودوفیلین نباید برای درمان زگیل های تناسلی در داخل مقعد، واژن یا آلت تناسلی مردانه استفاده شود.
  • از مصرف این دارو بر روی پوست تحریک شده، متورم یا در حال خونریزی خودداری شود.
  • دارو را نباید بر روی خال های گوشتی، لکه های ماه گرفتگی یا دیگر زگیل هایی اعمال کرد که پزشک درمان آن ها را به وسیله این دارو توصیه نمی کند.

پماد و دیگر قرص های زگیل تناسلی

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران یا شهرستان ممکن است داروهای زیر را برای زگیل تناسلی تجویز کند.

اما از آنجایی که این داروها در طولانی مدت جواب می دهند و عوارض بالایی دارند بعنوان بهترین و سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی، بکار نمی روند.

  1. پماد آلدرا ( امی کیمود ، زیکلارا ، آلدارا )
  2. پودوفیلین و پودوفیلوکس
  3. محلول اسید سالسیلیک
  4. سینکاتچینز (ورجین)

درمان زگیل تناسلی با لیزر

درمان زگیل تناسلی با لیزر شامل تاباندن مستقیم پرتوهای فروسرخ بر روی زگیل ها می باشد که بیشتر برای درمان زگیل های بزرگتر ناحیه تناسلی کاربرد دارد.

لیزر CO2 یا همان کربن دی اکسید قادر است ضایعات بزرگ و قطور را از بین ببرد و تعداد جلسات لیزر بسته به تعداد و پراکندگی زگیل، در جلسه اول مشخص می شود.

دکتر فرشاد نامداری به دلایل زیر این روش را بعنوان بهترین درمان زگیل تناسلی پیشنهاد نمی دهند:

  • احساس سوزش هنگام انجام لیزر
  • احتمال ماندن جای زخم
  • درد
  • ترشح از واژن یا آلت تناسلی
  • هزینه بالاتر نسبت به کرایو و درمان های دیگر
  • ممکن است بافت بهم بچسبد
  • ریزش بافت مرده

زگیل تناسلی مردانه

مواردی که در انتخاب بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران مهم است

انتخاب دکتر خوب برای زگیل تناسلی در تهران و شهرستان فقط گزینه اورولوژیست بودن نیست بلکه به توصیه دکتر نامداری باید به موارد زیر هم توجه شود:

  1. توانایی ایجاد اعتماد در بیمار با داشتن دانش تخصصی برای تشخیص دقیق زگیل تناسلی
  2. دکتر متخصص اورولوژی باید تجربه کافی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های مقاربتی از جمله زگیل تناسلی را دارا باشد.
  3. باید بتواند با ارتباطی خوب و موثر با بیمار اطلاعات کافی درباره بیماری و روش‌های درمانی و همچنین مراقبت های بعد از درمان را در اختیار او قرار دهد.
  4. میزان رضایت مراجعین قبلی و نتایج درمان تیم تخصصی رضایت بخش باشد.
  5. اطلاعات کافی درباره ی بیماری های آمیزشی (STD) را دارا باشد.
  6. انواع تیپ های ویروسHPV و رفتارهای آنها را بشناسد.
  7. تجهیزات و دستگاه‌های کلینیک درمانی به روز باشد.
  8. تعهد پزشک فوق تخصص اورولوژی

تیم تخصصی دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص ارولوژی و ناباروری مردان، یکی از بهترین تیم های تخصصی درمان زگیل تناسلی با کرایو در تهران است.

این تیم درمانی، خدمات خود را بصورت تخصصی به بیماران مبتلا به زگیل تناسلی، ارائه می‌دهند.

دکتر نامداری با تجربه بالغ از صدها درمان موفق و رضایت بیماران در کارنامه خود می توانند بهترین درمان زگیل تناسلی را در یک جلسه برای شما انجام دهند.

جلوگیری از انتقال زگیل تناسلی از نظر بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران

دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص اورولوژی و با تجربه بیش از یکهزار درمان موفق زگیل تناسلی در رابطه با پیشگیری از انتقال زگیل تناسلی به شریک جنسی، موارد زیر را بیان می کنند:

  • اگر متوجه شدید زگیل تناسلی دارید، خونسردی خود را حفظ کنید، موضوع را به شریک جنسی خود بگویید و توسط یک پزشک اورولوژی ویزیت شوید.
  • از برقراری رابطه جنسی با افراد پرخطر خودداری کنید.
  • بهتر است هم خودتان و هم شریک جنسی تان قبل از رابطه در مورد واکسن HPV با یک متخصص مشورت کنید.
  • هنگام رابطه جنسی (دهانی، مقعدی و واژینال) حتما از کاندوم یا دنتال دم استفاده کنید (هرچند کاندوم ایمنی کامل نمی دهد)
  • اگر زگیل تناسلی قابل مشاهده دارید، از برقراری رابطه جنسی حتی با کاندوم و رعایت نکات بهداشتی، تا بهبودی کامل خودداری کنید.
  • سیگار کشیدن را ترک کنید زیرا تحقیقات نشان می دهد خطر ابتلا به زگیل های تناسلی و همچنین احتمال عود مجدد زگیل ها بعد از درمان، در افرادی سیگار ی بیشتر است.

آیا واکسن راهی برای پیشگیری از زگیل تناسلی است؟

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران یا شهرستان حتما قبل از شروع رابطه جنسی به شما واکسن HPV را پیشنهاد می دهد که می تواند در برابر انواع خاصی از ویروس ایمنی ایجاد کند.

سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی، کرایوتراپی زگیل تناسلی است اما بهتر از آن تزریق واکسن گارداسیل و ایجاد ایمنی در برابر انواع خطرناک این ویروس است.

به گفته دکتر نامداری مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) توصیه می کند که مردان و زنان تا سن 45 سالگی، برای محافظت در برابر HPV واکسینه شوند.

نکته: البته تزریق واکسن HPV در سن پایین تر و قبل از شروع فعالیت جنسی ایمن تر و موثرتر است.

سخن پایانی

شناخت بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران و شهرستان را می توان اولین و مهم ترین گام برای رسیدن به بهترین و طلایی ترین درمان زگیل تناسلی دانست.

دکتر فرشاد نامداری یکی از بهترین و موفق ترین پزشکان فوق تخصص در زمینه درمان زگیل تناسلی است که می تواند با تجربه خود، برای بیمار حس امنیت ایجاد کند.

پزشک باید بتواند با وجدان و اخلاق پزشکی، بزرگترین و بالاترین وظیفه ی خود را که همان بازگرداندن سلامتی و حفظ جان بیماران است را به درستی انجام دهد.

هوش و دقت و تجربه و مهارت پزشکی که انتخاب می کنید، با اهمیت ترین مسئله آغاز یک درمان صحیح و اصولی است.

نباید فراموش کرد که بیمار بعلت وجود بیماری ترس و استرس های زیادی دارد. همین ترس می تواند شرایط درمان را سخت تر کند.

تیم تخصصی دکتر نامداری می توانند محیط آرامی برای بیمار فراهم کنند تا به بهترین نتایج درمانی برسد.

منبع: healthline

جدیدترین‌ مطالب
پربحث‌ترین‌ مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، 300 متر پایین تر از ونک و بالاتر از پل همت، بن بست سید الشهدا (ع)، ساختمان رهام پلاک 8 واحد 1

02188776801 و 09107585358