هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی چقدر است؟

هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی چقدر است؟

جهت دریافت نوبت از مطب دکتر فرشاد نامداری تماس بگیرید.

هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی به عوامل زیادی چون تخصص پزشک معالج، نوع درمانگاه یا کلینیک، نوع بیمه، تعداد زگیل تناسلی و.. بستگی دارد.

سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی و بهترین درمان کرایوتراپـی یا فریز است که این روش در صورت داشتن سیستم ایمنی قوی، می تواند شما را از شر این زائده خلاص کند.

متاسفانه در خیلی از مواقع با بروز زگیل تناسلی به جای مراجعه به بهترین دکتـر برای درمان زگیل تناسلی، افراد به درمان های خانگی روی می آورند.

شاید یکی از مهم ترین دلایل نرفتن به نزد اورولوژیست و کلینیک های تخصصی، نداشتن اطلاع از هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی و مزایای آن است.

در این مقاله می خواهیم همراه با دکتر فرشاد نامداری فوق تخصص اورولوژی و ناباروری مردان، روش های درمانی زگیل تناسلی و هزینه آن را بررسی کنیم.

عوامل موثر در هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی

هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی با کرایوتراپـی یا فریز با لیزر و روش های دیگر متفاوت است اما در کل هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی به موارد زیر بستگی دارد:

  • تعداد زگیل ها
  • بزرگ و کوچک بودن و اندازه زگیل های تناسلی
  • کنار هم بودن یا پراکندگی زگیل های تناسلی
  • ناحیه و محلی که درگیر زگیل تناسلی است بطور مثال روی آلت تناسلی مردانه که قابل دسترسی است یا داخل واژن که به راحتی دید و دسترسی ندارد.
  • هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی داخل واژن یا مقعد و نواحی حساس اصولا بیشتر است.
  • ضخامت زگیل، مسطح بودن و یا برجسته بودن زگیل در هزینه درمان موثر است.
  • کلینیک و بیمارستان (تخصصی، دولتی، خصوصی، تحت پوشش بیمه ای و..)
  • پزشک معالج (تخصص یا فوق تخصص و..)

 

عوامل موثر در هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی

بسیاری از مبتلایان بعلت ناآگاهی از نوع درمان و ترس از بالا بودن هزینه ها به جای انتخاب سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی یا جراحی،به سمت خود درمانی می روند.

از نظر دکتر نامداری که سابقه ای طولانی در درمان موفق زگیل تناسلی دارند، روش های خانگی و خطرناک می تواند باعث پخش شدن زگیل ها و بیشتر شدن هزینه و طول درمان شود.

زگیل تناسلی از چه راهی منتقل می شود و آیا نیاز به درمان دارد؟

این زایده های نرم و گوشتی، در نواحی آلت تناسلی (مردانه و واژن) اطراف و یا داخل مقعد و دهان و گلو ظاهر می‌شوند و ممکن است با علایمی چون درد، ناراحتی و خارش باشند.

زگیل تناسلی نوعی بیماری مقاربتی (عفونتی که از راه رابطه جنسی منتقل می شود) است که برخی از سویه‌ های کم خطر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) عامل ایجاد آن هستند.

این ویروس انواع فراوان و متفاوتی دارد که این سویه‌ با سویه‌ های پرخطری که باعث دیسپلازی دهانه رحم و سرطان می‌شوند، متفاوت هستند.

راه های انتقال زگیل تناسلی

دکتر فرشاد نامداری در پاسخ به پرسش “زگیل تناسلی از چه راهی منتقل می شود؟” رابطه جنسی را مهم ترین راه انتقال عنوان می کنند و می گویند تمامی افرادی که از نظر جنسی فعال هستند، در معرض زگیل تناسلی قرار دارند.

عفونت پاپیلومای انسانی برای خانم ‌ها خطرناک‌ تر است، چون بعضی از انواع آن باعث سرطان سرویکس (دهانه‌ی رحم) و ولو می ‌شوند و بهترین درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی یا فریز است.

افراد زیر بیشتر از بقیه افراد در معرض ابتلا به ویروس اچ پی وی هستند:

  1. افراد زیر 30 سال
  2. کسانی که سیگار می ‌کشند
  3. افرادی با فعالیت جنسی زیاد و تعدد شرکای جنسی
  4. کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند
  5. افرادی که سابقه‌ کودک آزاری دارند
  6. کودکانی که با زایمان طبیعی متولد می شوند و مادرشان هنگام زایمان مبتلا به HPV باشد.

عوارض زگیل تناسلی چیست؟

 

عوارض زگیل تناسلی چیست؟

درمان زگیل تناسلی بسیار مهم است و هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی اینقدر زیاد نیست که شما را از انتخاب سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی منصرف سازد.

اگر زگیل تناسلی درمان نشود، چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ این سوال می تواند هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی را کمرنگ کند! همراه با دکتر نامداری عوارض عدم درمان زگیل تناسلی را بررسی می کنیم.

در صورتی که زگیل تناسلی کنترل و درمان نشود می‌ تواند خطرات بسیار زیادی برای فرد بوجود آورد که از این خطرات موارد زیر شایع ترند:

سرطان حنجره

 

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران یا شهرستان هرگز برای درمان هایی موثر چون بهترین درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی یا فریز تعلل نمی کند زیرا یکی از رایج‌ترین خطرات زگیل تناسلی، سرطان حنجره است.

آمار و یافته ها نشان می دهد حدود ۴۰ نوع از انواع ویروس زگیل تناسلی می‌ تواند موجب ابتلای فرد به سرطان حنجره شود که راه انتقالی آن سکس دهانی است.

سرطان گلو یا حنجره HPV با علائمی چون بی حسی درون دهان، تورم زبان، تورم غدد لنفی، سرفه خونی، تغییرات غیرعادی صدا و… نمایان می شود.

ترس از هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی  و سرطان مقعد!!!

بسیار مسخره است اگر با پیشرفت پزشکی و درمان های متعدد با هزینه هایی معقول بشنویم که فردی بعلت ترس از هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی و اقدام به خوددرمانی، به سرطان مقعد مبتلا شده است!

زگیل تناسلی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز سرطان مقعد است و راه انتقالی آن از طریق روابط جنسی مقعدی متعدد است و با نشانه هایی چون خارش و سوزش، خونریزی و درد مقعدی بروز پیدا می کند.

زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم

گاهی با انتخاب بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران یا شهرستان و انجام بهترین درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی یا فریز می توان از فاجعه ای چون سرطان دهانه رحم جلوگیری کرد.

بیش از ۹۹ درصد کسانی که به سرطان دهانه رحم مبتلا شدند، به دلیل ویروس فعال زگیل تناسلی است که تمامی خانم هایی که فعالیت جنسی دارند را تهدید می کند.

درمان های زگیل تناسلی کدامند؟

برای پاسخ به این سوال به همراه دکتر فرشاد نامداری با تجربه ای بالغ بر 15 سال در درمان موفق زگیل تناسلی به بررسی راه های درمانی موجود می پردازیم:

  • استفاده از مواد شیمیایی از قبیل پودوفیلین، اسیدسالیسیک و تریکولورو استیک اسید که باید با تجویز پزشک باشد و عوارض بالا و مدت زمان طولانی درمان از معایب آنها است.
  • سوزاندن با کوتر با مکانیسم گرما درمانی که ممکن است باعث پخش زگیل و عود مجدد شود.
  • لیزر درمانی زگیل تناسلی که بعلت پخش زگیل تناسلی و همچنین بالا بودن هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی، در مرحله اول پیشنهاد نمی شود.
  • درمان جراحی که برای زگیل های بسیار بزرگ و پیشرفته کاربرد دارد و به علت عوارض جراحی، باید توسط بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی مردان در تهران یا شهرستان یا همان اورولوژیست، انجام شود.
  • کرایودرمانی یا فریز با مکانیسم انجماد که با استفاده از مایع نیتروژن که توسط دستگاه به گاز با برودت ۲۰۰ درصد تبدیل می شود و درمان طلائی زگیل تناسلی است.

کرایوتراپی زگیل تناسلی چیست؟

کرایوتراپی زگیل تناسلی چیست؟

برای اینکه بدانیم کرایوتراپی زگیل تناسلی چیست و چرا سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی نام دارد، در ادامه با توضیحات دکتر نامداری همراه می شویم.

در روش کرایوتراپی اورولوژیست زگیل را با نیتروژن مایع منجمد می کند و به علت قطع خونرسانی در عرض چند روز زگیل سیاهرنگ می شود و می افتد.

از مزیت های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زگیل تناسلی را به دیگر نواحی پخش نمی کند.
  2. مکانیسم انجماد زگیل و ویروس را از بین می برد.
  3. در کل هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی در این روش بعلت کاهش جلسه درمان و احتمال پایین عود، و عدم نیاز مجدد به درمان، پایین است.
  4. این روش برای مادران باردار و افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای چون دیابت هم قابل انجام است.

هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی و نحوه انجام آن

زگیل های تناسلی بزرگی که می توان آنها را دید و در سطح آلت تناسلی مرد یا واژن زن قرار دارند با برش از بدن خارج می شوند یعنی قطع زگیل ها با چاقوی جراحی.

برای زگیل روی دهانه رحم ممکن است لیزر یا برش حلقوی الکتروشیمیایی (LEEP) تجویز شود. این عمل معمولا در مطب یا کلینیک پزشک یا یک مرکز جراحی به صورت سرپایی انجام می شود.

به طور کلی قبل از جراحی، با دارویی ناحیه اطراف زگیل را بی حس می کنند (بی حسی موضعی) و فرآیند بریدن زگیل را آغاز می کنند.

هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی در این روش با توجه به محل انجام آن و تخصص پزشک و تعداد زگیل ها متفاوت است اما در بیشتر مواقع جزو خدمات سرپایی است.

سخن پایانی

هزینه عمل جراحی زگیل تناسلی بستگی به تخصص جراح و امکانات کلینیک یا بیمارستان، بیمه، نوع و تعداد زگیل ها و… دارد اما تبحر و تجربه اورولوژیست نکته اصلی برای رسیدن به بهترین درمان زگیل تناسلی است.

با توجه به ظریف و حساس بودن این جراحی هم از نظر زیبایی و هم عود مجدد، بهترین درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی یا فریز است.

از نظر دکتر فرشاد نامداری که در زمینه درمان بیماری های دستگاه تناسلی سابقه ای موفق و طولانی دارند هر تاخیری می تواند شما را به عوارضی طولانی مدت و یا حتی جبران ناپذیر مبتلا کند.

در راه انتخاب بهترین درمان زگیل تناسلی تیم تخصصی دکتر فرشاد نامداری بهترین فوق تخصص اورولوژی دستگاه تناسلی در تهران، می تواند آگاهی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

منبع: webmd

جدیدترین‌ مطالب
پربحث‌ترین‌ مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، 300 متر پایین تر از ونک و بالاتر از پل همت، بن بست سید الشهدا (ع)، ساختمان رهام پلاک 8 واحد 1

02188776801 و 09107585358